4 Δεκ 2007

Sigur Ros

Οι αγαπητοί SigurRos, που προφέρεται Σιουρ Ρος. Οι τύποι είναι Ισλανδοί και έχουν ψηφιστεί στην χώρα τους ως το καλύτερο μουσικό σχήμα του περασμένου αιώνα (αν και δεν καταφέρνω να το επιβεβαιώσω αυτή τη στιγμή). Το όνομά τους το πήρανε απ' την αδερφή ενός απ' το group η οποία είχε γενέθλια τη μέρα που σχηματίστηκαν και κατά μία μετάφραση σημαίνει "Το τριαντάφυλλο της νίκης (aka victory rose)".
Μου έκανε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση η κριτική για το "svefn-g-englar" (single του Ágætis Byrjun), "... so quiet, so shakily fragile, it feels criminal to breathe at the same time as jón þór birgisson sings." (ο οποίος τραγουδιστής τους είναι τυφλός απ' το ένα μάτι, από τότε που γεννήθηκε).
Το άλμπουμ που προσωπικά ξεχωρίζω είναι το "()", δίσκος που κυκλοφόρησε το 2002. Είναι απλά υπέροχος. Τα φωνητικά απλά δεν υπάρχουν. Δηλαδή υπάρχουν και είναι μαγευτικά, αλλά δε σημαίνουν τίποτα... Η καλύτερα, τώρα που το ξανασκέφτομαι, σημαίνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Σ' ευχαριστώ πολύ Ναταλία μου (my favorite manitenja), που μου χάρισες το (), το οποίο ήταν βάση για αυτή τη γνωριμία και την μοναδική αυτή σχέση με τους Sigur Ros.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχοι είναι. Απίστευτη ΜΟΥΣΙΚΗ. Να την ακούς και να σε πηγαίνει αλλού.

Archimides είπε...

Συμφωνώ απόλυτα... Αυτό που μου είπε η εν λόγω κοπέλα όταν μου δώρισε αυτό το δίσκο ήταν: "Θα το βάλεις θα κλείσεις τα φώτα και θα ξαπλώσεις". Όντως, τα υπόλοιπα γίνονται μόνα τους.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν ναι, κάπως έτσι έγινε και για μένα. Και όντως μετά τα υπόλοιπα γίνονται από μόνα τους. Πάντως και το Τakk... , ένα άλλο cd τους, είναι επίσης πανέμορφο. Ίσως το'χεις ακούσει, αν όχι το συστήνω ανεπιφύλακτα.

hopkins είπε...

Οι Sigur Ros είναι ΘΕΟΙ!!!

Archimides είπε...

Μάλλον μπορώ να κατεβάσω το post μου και να ανεβάσω τις 5 λέξεις του φίλτατου Hopkins που αποτελούν συμπύκνωση των σκέψεών μου...
Αλήθεια, θα το κάνω

paranoid_android είπε...

πόσο χαίρομαι που βλέπω πως υπάρχουν άνθρωποι που ακούνε μουσικές που ακούω και γω....οι Sigur Ros απλά είναι από άλλο πλανήτη...την Ισλανδία. Έχω δει εικόνες απο κει και έχω πάθει την πλάκα μου. Ίσως έτσι να έπρεπε να είναι ο πλανήτης. Ίσως απλά είναι γήινοι και όλοι εμείς να είμαστε κάτι άλλο...