20 Ιαν 2008

Μανιτού


Ένιωσα πολύ περίεργα όταν το πρωτοάκουσα... εννοώ περίεργα οικεία. Πολλές φορές νιώθω ότι θα 'θελα να είμαι φύλακας άγγελος κάποιου.
Να τον παρακολουθώ σε κάθε φάση της ζωής του.
Να 'χω να του δίνω αστείρευτη ενέργεια.
Να 'μαι εκεί όταν με χρειάζεται γιατί υποφέρει.
Να 'μαι εκεί όταν με χρειάζεται γιατί χαίρεται.
Να 'μαι εκεί όταν με χρειάζεται για να νιώθει ασφάλεια.
Δεν τα καταφέρνω όσο καλά θα ήθελα. Ξέρεις, σε κάποια φάση νιώθω άδειος δεν έχω τίποτε άλλο να δώσω ή να δείξω. Υπάρχουν κάποια άτομα που είναι μαύρες τρύπες και ρουφάνε μέχρι την τελευταία σταγόνα της ενέργειάς μου. Πολλές φορές νιώθω ότι είμαι διάφανος. Δεν έχω τίποτα να κρύψω... Κάποιοι τον λένε ¨Φύλακα Άγγελο¨, άλλοι ¨Αδερφή Ψυχή¨, οι ινδιάνοι πάλι τον λένε ¨Μανιτού¨.

Active Member - Φύλακας Άγγελος[LIVE ΡΟΔΟΝ 2000]

Υ.Γ. Αν δεν είναι αυτά τα ατομάκια ροκ, τότε δεν είναι κανείς

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι, υπάρχουν στιγμές που νιώθεις πως θα ήθελες να είσαι μαζί με κάποιον σε κάθε βήμα της ζωής του... και κάποιες άλλες που νιώθεις ότι θα ήθελες εσύ έναν "φύλακα άγγελο", έναν προστάτη, φίλο και αδελφό. Όσο για τους Active Member, συμφωνώ, είναι περισσότερο rock'n'roll απ' όσο δεν θα είναι ποτέ διάφοροι "σκληροί" του είδους, γιατί είναι τόσο ανθρώπινοι, μιλάν κατευθείαν σε βαθιά σημεία της ψυχής, πράγμα που λίγοι καταφέρνουν.

Archimides είπε...

Πόσο δίκιο να 'χεις...